pallaaaa

jag saknar dej min skatt , andra halva , bästavän , syster ..
klockan är halv 4 och jag ligger fortfarande i sängen , ingen mening ens att gå upp eftersom det inte blir någon träning för mig idag heller för är sjukt förskyld efter helgen ,

men fredags så var jag med gudding , jesper , olle , oskar och melinda ,
lördagen så åkte jag in till stan och mötte upp melinda men vi gjorde inte ett piss för vi åkte in för vi skulle träffa jesper men då ringde han och sa att han var på något fittkalas så då blev vi feeett suur ..

 imorgon får jag se om jag pallar skolan för jag har tid med kuratorn så jag får snacka med någon . efter skolan så träffar jag felicia och direkt går vi till umo för hon skulle kolla en sak , vill inte berätta så mycket här i bloggen .

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback