allting bara rasar..

jag är inte på det bästa humöret kan jag säga.. läraren ringde nyss papa och sa att jag måste skärpa mej och att jag ska på ett möte imorgon med mina föräldrar och lärare på skolan klockan halv 4.. det är för att jag inte har tagit skolan nå seriöst.. sen har jag pratat med mamma hela kvällen och jag tror det blir bäst för mig om jag får prata med en kurator om att jag mår dåligt över allt med skolan, så jag har tid med henne imorgon
under dagen så jag hoppas att vi kommer fram till någonting så jag kan bli bättre i skolan och får hjälp som jag inte fått förens nu.. sen har jag pratat med mamma om att jag ska fortfarande ha förbud att åka in till stan på vardagar eftersom jag aldrig gör läxor och skolan går ju före allt så jag måste seriöst skärpa mej på allvar.. för jag mår dåligt själv nu som jag har bettet mej, sen hade jag pratat med Jesper och vi hade bestämt att vi skulle ses imorgon men vafan nu går de ju inte.. är så jävla arg på allt skit .. nu ska jag sova och hoppas allt går bra imorgon! godnatt fan..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback