världens bästa helg

sitter och myser framför tvn med bästis, snart blir de tacos sen drar jag och Mikaela ut,

fredags så åkte jag till stan och träffade Mikaela, standard haha nejmen vi gick bara runt,

lördagen så vaknade jag runt 12 och då drog jag till stan och träffade gao, vi satt på donken och han bjöd mig, fett najs, igentligen så skulle jag och Gao sova hos Mikaela men de blev inte så, så jag och Gao drog till Nikita och där var Rasmus och Jesper, vi tittade på Melodifestivalen, #yolo
sen runt 10 så viste jag inte vart jag skulle sova för jag pallade inte nattbuss så jag sov hos Jesper , och vi hade de mysigt

söndagen så vaknade jag och jesper runt 10 så vi drog direkt ner till donken och åt med Nikita och Rasmus, pusshej




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback