Fyfan vilken helg

är hemma och är sjuk idag , har fett ont i huvudet sen helgen så jag kan passa på och skriva nu,

frdags så åkte jag in till stan och träffade mikaela Kronqvist jennifer Kronqvist och Melinda westberg sen gick vi bara runt typ, på kvällen träffade vi upp jennifer nilsson och Mikaela lundvall så vi åkte till torvalla, runt 8 träffade vi jonte, benja och Elias så vi var med dom till 10 kanske sen dissade dom oss och åkte till ängsmon, och. det hände jävligt mycke saker haha, på lördagen så vaknade jag upp bredvid Mikaela och vi hade blåmärken över hela kroppen och massa andra saker, sen runt 3 ålte vi in till stan och träffade dom andra , runt 6 åkte vi hem och då träffade vi Julia och lisa, söndagen åkte vi till Brunflo och vi skulle åka skoter med Niclas men när han väl kom så pallade vi inte haha.. nästa helg blir nog lika Dan, hoppas jag





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback