ny kameran CANON E05 1100D

hej , har inte hunnit blogga för jag har fyllt år och har variti forsaån och efter matchen kom adam och linn och var här ett tag men nu har dom åkt så jag passar på och göra ettt inlägg men min födelsedag var helt talat bäst ! morgonen började med att familjen kom och uppvaktade mig och jag fick en systemkamera . canon E05 1100D.
och sen åkte jag till skolan och klassen sjöng för mig och lite sånt . därefter följde stina med mig hem och vi tog litekort med nykameran . sen var det någon som frågade om det var kul i forsa ån och det var sådär . det roligaste var att bada i sjön som jagtyp gjorde i 1 minut sen så var det  ganska tråkigt att cykla , diska , laga mat , stta upp tältet , uchhhaaa
här är bilderna jag tog , men nu ska jag sova är hur trött sov heeeeeelst .













YO! :)

just nu pågår "HELGENS KNAS" på min blogg ( som veckans blogg fast tusen gånger bättre ) direktlänk ifall du/ni skulle vilja anmäla dej/er: http://knasigast.blogg.se/2012/june/som-veckans-blogg-fast-battre.html#comment

ha en bra helg! :D

2012-06-01 // 12:59:19

Nice med en riktig kamera ^^

2012-06-01 // 18:08:27

Vad fick du mer i present??

2012-06-01 // 18:41:16

Vad fick du mer i present??

2012-06-01 // 18:41:56

Grattis i efterskott! :D



Btw, var gärna med i Dagens blogg, som startade alldeles nyss ^^

http://danshannah.blogg.se/2012/june/dagens-blogg.html



Kram Hannah! ♥

2012-06-01 // 19:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback