nu ska jag blogga !

Haha, jaa ni ser ju rubriken, Hoppas jag annars är ni blinda *hahhahhahaha* nej den va tråkig.. Haha jag har lite brist på liv just nu.. Sitter på en altan och jag har absolut ingenting att göra, roligt liv eller vad? Nej, men det finns inte så mycket att göra åt saken och life goes on helt enkelt. Nu sitter jag och babblar som vanligt kanske ska snacka om något vettigt istället eller vad tycker ni? För att ha något att göra så skulle jag kunna göra en ny design men jag har inga bilder så det blir liite svårt.. Men ni kan hjälpa mig med en sak, vilka färger tycker ni jag ska ha? Typ rosa och sånt eller brunt eller bara helt vitt? Kommentera! Nu babblar jag igen.. FML. hahahahaha omg kommer säkert radera det här som vanligt.. Nej den här gången ska jag inte göra det haha , och föresten ska färga eller tona håret innan skolavslutningen och vilken hårfärg ska jag ha  brun , blond , rödbrun , mellanblon , ? hjääälp ! ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback