looov typ , eller ?....

hej bloggen , kom nyss hem från träningen som var i i timme och 30 minuter på vik vallen  . imorgon ska jag nog vara med josefina och vi ska nog cykla och träna inför forsaån och ha kul :) . fredag blir det säkert att vara med kompis och fredagsmys och på lördag har jag inga planer men vill gå på stan,någon som vill följa ?! , men sen på söndag är det match på vikvallen tror det var ope/ås - brunflo men jag ska inte spela för jag ska spela på måndag så får nog gå och kolla på matchen ist . nu ska jag ta en lång dusch ,  C ya :)



sorry hade ingen annan bild


Hej! Ser du pretty little liars? För mig är det i alla fall den bästa TV-serien någonsin! Det finns kärlek, mode, spänning.. Ja, allt för alla. Kika gärna in på min fanblogg, så kan du läsa mer om skådisarna och serien :)

2012-05-17 // 17:18:13

Hej !

Jag har en tävling på bloggen där du kan vinna produkter från Depend. Var gärna med och tävla http://amaaanda.myshowroom.se/vinn-produkter-fran-depend/



Kram Amanda

Ber om ursäkt om du inte gillar sånna här kommerntarer!

2012-05-17 // 18:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback