myskväll

hej vaknade precis av att en kompis skickade ett sms , bra start på en helg .. men förlåt för jag suger på att uppdatera.. Men det är fett mycket i skolan just nu som ni kanske ha märkt natonella prov vanliga prov läxer osvosv.. och jag är alltid så jävla trött. Direkt när jag kommer hem vill jag bara ligga och sova.. Hehe men jag ska försöka blogga mer! Men det känns inte riktigt som om ni bryr er riktigt så ju mer ni kommenterar desto meer bloggar jag men igår var jag med elina och stina och vi var på briggen och kollade på film spelade pingis och chillade , sen gick jag hem var helt slut. Hade tänkt plugga lite spanska  men orkade verkligen inte så chilla framför tvn det var ensam hemma 3 och det var najjsss .. om någon har lust att träffas kan ni ju smsa mig :)
Ska blogga mer i promisee puss!


Caroline om skolansenhem:
Hej! Super fin blogg du har! Checka gärna min ;) ^^
Hoppas du får en super grym kväll.
Ha det bra, kram. Caroline

svar: tack ska du ha caroline ! , checka in hennes blogg också kram :)
 http://caroliinewingqvist.blogg.se/ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback