hemma igen ..

hej , blir less på den här skiten nu ! men ja jag trodde jag hade blivit frisk men när jag hade ätit frukost så slår mitt huvud om och jag börjar må illa och så men det kanske inte var så konstigt eftersom jag hade ätit 9 glassar dagen innan för jag trodde att man blev frisk då men så vare inte ! :)
så ja jag har varit hemma idag och inte gjort någonting helt enkelt j.
imorgon ska jag på skolan för nu mår jag lite bättre . imorgon äre ingen vanlig skoldag för så äre a-dag . !
så det blir sofffttttt .. 
men nyss frågade jag josefin om jag kunde vara med henne i helgen
och det kunde jag så det kanske blir stan eller bara vara hemma :) 
och en sak till jag har hittat min överförnings sladd så nu kan jag överföra lite bilder sen sportlovet och sen idag :)
ses pussspusss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback