DUVED

hej idag är det tisdag och har nyss kommit ur duschen men idag har det varit frilufsdag och jag åkte till duved med josefin och några till och vi hade det skoj !
jag har haft världens tråkigaste inlägg men jag ska bli bättre på det! men jag måste säga att ni är hur dålig som heeeelsst på att kommentera så tänk på det .
men imorgon är det halvklass så jag går till 3 sen efter skolan blire plugg och kanske träning för igår var jag och mamma på kansliet och kollade om det fanns grusfotbollsskor storlek38 men då sa han som jobbade där att folk inte använder grusskor längre men whaaatttafuck jag gör ju det ?!  men iaf så fanns det inte och jag kan inte spela med gräs på grus för jag tycker det är jätte oskönt och jag får ont i ryggen det kanske jag skrev i förra inlägget ? ahhah aja ..
hahahahha vet ni vad jag hittade för någogn bild på kansliet?







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback