andra mars tvåtusentolv

på måndag är det ju lov men jag säger det är lov idag men skit sammaaaaaaaaaaaaa !
men idag har vi haft 4 lektionoer och jag har tjockat mig huuuuuuur mycket som helst!
jag åt 5 sorters kakor och 1 hamburgare och äggg hahahh juste idag var jag med josefin nilsson och vi har provat "drickit" ägg och det var inte det godaste vi har druckit ! sen har vi gjort ett video inlägg jag var tvungen för jag hade låvat er så jag kanske lägger upp den i morgon och ni får inte mobba oss eller ja mej då för jag är skeeeeeev ! sen kom mina kusiner och vi har spelat pingis och så men nu ska jag gå och fortsätta kolla på tv .


puuuss


Men jag va ju skeeevast!!

2012-03-03 // 11:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback