26 mars 2012

hej idag har jag inte gjort så mycket , varit på skuulaaan och haft det tråkigt sen gick jag hem klockan 15:00 och gick till alice och var där ett tag sen kom mamma och hämtade mig :)
ikväll skulle jag igentligen på fotbollsträning men jag tycker det är så oskönt att spela på grus med gräs skor så vi försöskte hitta grusskor men det finns tydligen inte mer att köpa så ikväll ska jag nog bara ta det lugn för imorgon är det duved men kompisarna på frilufsdag ..
och vet ni ?!
jag har äntligen beställt en vit cykel så det kommer bli naaajjjs när den kommer!





Lägg ut videon där du och Josefin sjöng igen, hann aldrig se den :( ;)

2012-03-26 // 18:27:36
» Vicki

Fin blogg! :)

2012-03-26 // 19:31:01
» ....

uppdragen då ?

2012-03-26 // 20:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback