lockigt hår

-ni som säger att jag inte har lockigt hår kan dra .




kallar man det här rakt ? , ne dåså
mobba inte bilden längst upp på mig , ville bara visa håret


» Stina

Då kan ju jag dra och du säger ju att du har ju sovit med en boll i håret för jag får inte ens så när jag sover med flätor och du säger ju att jag har platt hår men du har fan plattare här än mig !

2012-06-28 // 18:15:45
» stina

för det första jag plattar inte håret för jag tycker inte det är fint med spikrakt hår och för det andra så gjorde du inget efter du hade duschat då förstår jag att det var lockigt för du sov säkert med blött hår och inte borstat det och för de tredje så säger du att du har lockigt när du typ nyss har plattat håret och du kan inte säga att min plattång är dålig.

2012-06-30 // 21:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback