löshåååååår check


ni fick en liten ego bombiiiii
§hej har ju klippt mig ganska kort nu kanske lägger in en bild sen , men för en stund sen hämtade mamma ett paket från ica , löshååååret ! , det kom från rapunzel , jag är supernöjd över det , men det enda jag behöver göra nu är att färga mitt riktiga hår till färgen som mitt löshår .. får försöka fixa det någon dag . men ni andra får säga vad ni vill men jag är iallafall jätte nöjd !
KOMMENTERA



» Ida

Kan du lögga ut en bild på dig nör du inte har löshår så man får se hur det vart efter du klppte dig? ;-)

Svar: jo gör det nog i morgon , orkar inte ta av mig allt löshår nu :)
josefinsvedbergs.blogg.se

2012-07-12 // 10:31:31

fiiint!

Svar: tack josefin !
josefinsvedbergs.blogg.se

2012-07-12 // 12:41:54

Ååh, vad fint de vart med löshåret! Ditt hår är otroligt fint utan löshår också! :)<3

Svar: hihi tack matilda ! :) <3 du frågade om jag kunde hjälpa din kompis med design och det går bra :)
josefinsvedbergs.blogg.se

2012-07-13 // 17:39:41

Det var inte jag som frågade om designen! :) Har ni andvänt husvagnen någonting än? :)

Svar: nej mamma och pappa får semester snart så då ska vi åka , :)
josefinsvedbergs.blogg.se

2012-07-14 // 22:01:23

Ok, hoppas ni får de bra :)

2012-07-15 // 13:30:35

Vad har du för löshår? tar du bort det när du inte vill ha de just då eller har du limmat dit de?

Svar: mitt löshår kommer från rapunzelofsweden och ddet jag har är clips och det brukar jag ta bort när jag vill och jag brukar inte sova med det . kan ge dig länken till hemsidan . http://www.rapunzelofsweden.se/
josefinsvedbergs.blogg.se

2012-07-22 // 21:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback