svar på tal

julle in the house om frågestund:
följ och läs min blogg jag har en bloppis :DDDDDDDDDDDDDDD
svar: ja det kan jag göra men då måste du ju skriva din blogg .. :)
   
julle om frågestund:
också kan du göra ett videoinlägg när du målar dina naglar för jag vill gärna ha lite tips :)
svar: ehh. ja det kan jag kanske göra men först måste jag spara ut mina naglar ..
kram
   
julle om frågestund:
kan inte du göra ett videoinlägg?
svar: ja det kan jag göra du får kolla på min blogg varje dag så kanske det kommer upp ett videoinlägg , kram
   
bilbanan om frågestund:
varför har du så muskelösa armar?
 svar: hahaha vilken jävla fråga men alla är ju olika så jag vet inte ..
   
. om frågestund:
vilket är ditt bästa plagg eller hur man säger?:)
         svar: det är en vit långärmad tröja som jag älskar :)
   
Ida om frågestund:
Vad önskar du dig mest av allt? :)
svar:en systemkamera men jag vet att jag kommer få en i maj
kram ! :)
   
Eliina om frågestund:
vilken blogg är den bästa du vet förutom din ? ;)<3
 svar: inte direkt för jag tycker min blogg är så bra men den bästa bloggen tycker jag nog är http://idaannatherese.devote.se/ :)
   
sebbe om frågestund:
gillar du brunflo? visst är det där du bor? (:
 svar: vem fan gillar brunflo värsta looodis stället typ .. ja det gör jag (:
   
Jorel om frågestund:
Jag såg att du ville ha fler frågor.... Så här får du en: har du färgat ditt hår? Jag älskar det och jag tycker du är så awesome.
svar: nej jag har inte färgat det men jag har tonat det 2 ggr och jag ska göra det en gång till imorgon men jag ska bara göra lite mörkare så jag kan lägga upp en bild på förpackningen om du vill !
tack ska du ha !
kram (:
   
Josefin om frågestund:
har länge var ditt längsta förhållande elr vad det heter? ♥ ♥ ☻
svar: jag tror det var i nästan ett år någonting sånt där .. :)
   
puss om frågestund:
vilken är din favorit godis?
 
   
:) om frågestund:
om du skulle tatuera dej vart skulle de vara då ? ;)
IP: 81.170.244.153
   
Din blivande kille om frågestund:
Är du tsm me nån annars är jag ledig!!
IP: 95.199.10.181



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback