talar ut .

är ni helt jävla dum i huve eller ni vet vilka ni är så behöver inte skriva det här men hur tror ni det känns för mig att bli uppringd av läraren medans dom skäller ut en för något man inte har gjort  , det ni påstår att jag har gjort har jag verkligen inte s¨dum är jag inte  , först  kan ni gå och prata med mig eller vågar ni inte det är ni så fega va ?! jävla fucktards , sjukt leesss på sånnaaa människor som inte har någon aning om vem man är igentligen , 
föresten har jag fått en ny laptop så nu har jag alla photoshops program i den så är fett glad för det , 
så nu ska jag ladda över lite bilder sen blir det tv hela kvällen skkkkköööööönt
 


» linn

gumman du vet att jag alltid finns ifall du vill prata!

2012-12-11 // 22:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback