hanna myhre , läs

 
 
Min fina vän. Jag kommer ihåg den dagen när vi träffades på skolan i 1an , sen den dagen har vi varit bästa vänner i 6 hela fucking år hellt sjukt! som den gången vi jobbade på fritis och vi brände alla mackor som barnen skulle äta så branlarmet gick och brandkåren nästan kom och som när vi klädde ut oss till tanter och gick på ica , alla stunder vi tittat på tvnn ochjag somnat typ 8-9 , pepparkakorna vi bakat och hur mycket vi har slagit varandramen ändå skrattat åt det , när vi gjort dubbelhaka på varandra , när du gett mig blåöga så vi fick sitta på sjukhuset i 8 timmar typ , kvällarna vi typ suttit och planerat in att vi ska flytta ihop och när du typ sov hos mig i en vecka ?  hahahhahha. Åh. alla minnen är ju så sjuka. Tänk hur mycket roligt vi har haft tillsammans. Alla sjuka saker vi har skrattat åt, och alla roliga saker vi KOMMER skratta åt. Har du tänkt på det någon gång?,  vi kommer ha så jävla kul tillsammans ! , men sen finns det ju stunder vi varit ovänner när vi riktigt slagit varandra gett varandra blå märken , som när båda var kär i samma kille och han var kär i dig och hur suur jag var på dig , helt sjukt bara för en kille .och det var där jag gjorde det värsta misstaget någonsin ,, jag var påväg att förlora min bästa vän för att jag var en idiot , men jag kommer aldrig göra det igen det lovar jag  , du är så sjukt underbar bästavän och jag älskar dej mer än någonsin !  



 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback